Oberta la inscripció als tallers del programa cApSa d’Aprenentatge Servei del SeDI

270Durant octubre i novembre el Servei d’Informació i Dinamització (SeDI) de la Universitat de València realitzarà els Tallers de voluntariat universitari als quals enguany se sumisca una nova proposta, el Taller del programa Aprenentatge Servei cApSa, amb el qual es desitja fomentar la participació i compromís de l’estudiant universitari amb la societat a través d’un procés en el qual l’aprenentatge és essencial.
El Taller d’Aprenentatge Servei cApSa pretén incidir en l’aprenentatge de l’estudiant a través de la seua participació en entitats sense ànim de lucre. Es tracta d’un procés guiat, en el qual comptaran amb l’assistència d’un guia/ tutor docent que els atendrà en diferents moment d’aqueix període.

L’estudiant podrà participar en alguna de les entitats sense ànim que col·laboren amb el programa cApSa i que es reparteixen en altres àrees temàtiques, que són educació, cooperació, medi ambient, inclusió social, gènere, salut, migracions i justícia social.
La inscripció, que es realitza a través de ENTREU (http://entreu.uv.es) estarà oberta fins al dia 7 d’octubre.
La participació en el Taller del programa Aprenentatge Servei cApSa ofereix fins a 3 crèdits ECTS.