Oberta la inscripció a la pròxima Conferència “Intercultural Horizons” en Rijeka

El termini per presentar propostes està obert fins al 15 de gener. Si no planeja presentar una proposta però desitja assistir, pot aprofitar la tarifa d’inscripció anticipada fins al 28 de febrer de 2017.

Una vegada més, el tema d’aquesta edició és Enfocaments Innovadors de l’Educació per a la Cultura Democràtica i les Societats Inclusives. Esperem donar-li la benvinguda a Martyn Barrett (Universitat de Surrey, Regne Unit) i Robert Bringle (Universitat d’Indiana – Purdue Universitat de Indianápolis, EUA) i estem encantats de rebre per primera vegada a Michael Byram (Universitat de Durham, Regne Unit) i Petra Rauschert (Universitat de Munich) com a oradors principals.

Per a més informació sobre l’esdeveniment, els oradors principals i la convocatòria de propostes, visite el lloc web de la conferència (http://ticfie.us7.list-manage.com/track/click?u=9e479517abb30d7d66ddb98f3&id=64ec4ff00e&e=5d84bf8592). Mantinga’s atent a les actualitzacions del programa de la conferència.