El 19 de gener s’obre la inscripció al seminari sobre “Aprenentatge Servei i Responsabilitat Social Universitària” de la professora xilena Gracia Navarro

gracia-navarro

La inscripció estarà oberta des del 19 de gener a les 10 hores fins al 26 de gener a les 14 hores. Esta dirigit principalment a professorat de la Universitat de València. Altres colectius hauran d’enviar un email a sfp-cursos@uv.es indicant el seu nom, cognoms, DNI i lloc de treball.

Hi haurà dues modalitats de seminari: una presencial de 8 hores i una altra semipresencial de 15 hores per a aquell alumnat que desitge completar eixes dos sessions presencials amb un desenvolupament pràctic dels coneixements adquirits en aqueixes sessions.

El seminari presencial (8 hores) es realitzarà els dies 2 i 3 de febrer, en horari de 9:30 a 13:30 hores i ho dirigirà la professora Gracia Navarro.

El seminari semipresencial (15 hores) afegirà a aqueixos dos dies un període de treball no presencial de 7 hores que coordinarà el professor de la UV Manuel Martí Vilar i que implicarà la realització d’un informe de treball que els professors concretaran durant les sessions presencials.

El SFPIE del Centre de Formació i Qualitat “Manuel Sanchis Guarner” certificarà aquesta activitat formativa en ambdues modalitats.. Es realitzarà en l’aula 2.1 del Centre de Formació i Qualitat “Manuel Sanchis Guarner”.

La visita s’emmarca dins d’un conveni de col·laboració signat entre la Universitat de Concepción (Xile) i la nostra institució i que completen algunes altres activitats, entre unes altres una conferència el 31 de gener sobre “Altes capacitats. El Programa de Talents de la Universitat de Concepción (Xile)”, que es desenvoluparà en la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de València i una altra conferència sobre “Responsabilitat Social Universitària en les societats del segle XXI”, que es realitzarà l’1 de febrer també en la UV, en el marc del Pla de Formació Integral del Professorat Universitari que organitza el SFPIE del Centre de Formació i Qualitat “Manuel Sanchis Guarner” (http://ir.uv.es/8qnavqi).

Comments are closed.