Trobada d’intercanvi d’experiències d’Aprenentatge-Servei

image001

El pròxim dissabte 18 de febrero Quart Jove organitza una Trobada per a l’intercanvi d’experiències d’Aprenentatge-Servei i d’esta manera compartir reflexions i inquietuds sobre esta metodologia educativa i d’intervenció social.

Objectiu de la jornada: intercanviar informació i reflexions sobre experiències d’Aprenentatge-Servei realitzades en la Comunitat Valenciana i crear una xarxa de contacte entre persones que estan implicades en la difusió i la pràctica de l’ApS.

Qui pot participar? Qualsevol persona que estiga vinculada a experiències d’Aprenentatge-Servei o tinga interés per conéixer esta metodologia. Específicament: docents, persones d’entitats socials, tècnics i polítics de les administracions públiques que es dediquen a educació, joventut, participació ciutadana i, en general, de l’àmbit social.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA

Quan? El dissabte 18 de Febrer, de 9:00 a 13.30h.

On? Al Colegio San Antonio Abad (Av. Primat Reig, 2 de València)

Estructura i continguts:

9:00h. Benvinguda.

9.30h. Xerrada marc:”Elements per a un APS de qualitat” Jesús Gil. Professor Departament d’educació de la Universitat Jaume I.

10:30h. CAFÉ — Panell d´experiències

11.00h. Taller cooperatiu. Junts constuïm APS

12.00h. Presentació d’experiències i col·loqui.

13.30h. Final de la jornada.

Com presentar una experiència? En el moment de la inscripció heu de dir  si voleu compartir la vostra experiència d’ApS (hi haurà un panell d’experiències dels participants) i fer un breu resum d’esta en el mateix formulari. La comissió que organitza la jornada farà una selecció per a poder organitzar correctament el panell.

Entitats que colaboren:

Caixa Popular