FALLATS ELS PREMIS RAGALO 2016-2017 A l’IMPULS A L’APS

PREMI-banner

En el mes de març, el jurat, format pel Rector Esteban Morcillo, els Vicerectors Isabel Vázquez i Ramón López-Martín, Pilar Aramburuzabala (vocal d’ApS -uni) i Roser Batlle (de la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge Servici) , ha fallat sobre les candidatures presentades a RAGALO-impuls de l’ApS, premis ideats amb ple convenciment de la força educadora i educativa que deté l’ApS i que reconeix a la figura de la professora Rafaela García López, una de les impulsores del mateix en la Universitat de València. Els premis se centren en les modalitats següents:

Ciències de la Salut. PREMI: Yolanda Sánchez-Cabrera. “BPoD.cat. Amb una imatge al dia és pot arribar molt lluny”.

Ciències Socials i Jurídiques. PREMI EX-AEQUO: Sergio Ferrando Félix. “Escola Rural i ApS: de model passat a referent pedagògic” i Cristian Gadea Sastre/Inmaculada Roselló Almela: “Amigo Invisible”

EDUCACCION (Ciutadania Crítica Global) . PREMI: Pablo Ramos Ramos. “Historias de Siria, de la concienciación local a la ayuda internacional”.

L’acte d’entrega dels Premis RAGALO serà el dia 28 d’abril, divendres, en la sala de Juntes de Rectorat (tercer pis) , a les 13:00, després de les exposicions de la primera promoció dels ApS puntuals que, per la seua banda, tindran lloc des de les 9:30″

Comments are closed.