DEFENSA TESI DOCTORAL

Dilluns passat 10 de juliol a les 11h va tindre lloc en la Sala de Graus Germà Còlon de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I la defensa de la tesi doctoral titulada “Diseño i aplicació del programa sociemocional Sent Jugant en alumnat d’Educació Primària per mitjà de metodologia Aprenentatge-Servei (APS) ” per la doctoranda Lorena Zorrilla Silvestre i dirigida pel Dr. Jesús Gil Gómez i la Dra. Mercedes Ventura Campos. L’estudi realitzat pretenia avaluar els efectes de l’aplicació del programa, apostant per l’ús de l’APS. Per a això, els estudiants de segon curs de grau d’Educació Infantil van crear, van dissenyar i van aplicar el dit programa en alumnes de primer i segon d’Educació Primària, obtenint resultats interessants augmentant el nivell de la competència sociemocional en l’alumnat de primària.

Comments are closed.